بازار خرید وفروش چسب کاشی خمیری

خرید و فروش چسب کاشی خمیری توسط شرکت های سازنده چسب های ساختمانی انجام می شود. چسب کاشی از نوع خمیری بر پایه رزین های مصنوعی محلول در آب می باشد. در کشور ما به دلیل تفاوت های آب و هوایی و اقلیم، همه مدل چسب در صنعت ساختمان سازی وجود دارد و تولید کنندگان سعی می کنند انواع چسب های کاشی را متناسب با جو محیطی ایران و بر اساس نیاز مشتریان تولید کنند.

بازار خرید وفروش چسب کاشی خمیری

مرجع خرید و فروش چسب کاشی خمیری با کیفیت

مرجع خرید و فروش چسب کاشی خمیری با کیفیتدر ایران انواع مدل چسب کاشی و سرامیک تولید می گردد. چسب کاشی خمیری از تولیدات جدید در صنعت ساختمان سازی به شمار می آید که عرضه و تولیدات این مواد و مصالح ساختمانی در سال های اخیر، پیشرفت بسیار بالایی داشته است. در حقیقت از چسب خمیری برای نصب کاشی و سرامیک و سنگ های آنتیک استفاده می شود و یکی از معمول ترین روش ها محسوب می شود. چسب خمیری به دلیل آماده به مصرف بودن، متقاضیان بسیار بالایی دارد و از پرکاربردترین چسب ها است.

چسب کاشی خمیری را می توان از طریق شرکت های تولید کننده، فروشگاه های مصالح ساختمانی و یا به صورت آنلاین و عمده تهیه کرد. فروش به صورت عمده معمولا بالای ۱ تن است و در بسته بندی ۱۲٫۵ کیلویی تولید و ارائه می شود. برای هر متر مربع در حدود ۴ تا ۵ کیلو و بر اساس میزان ضخامت، چسب کاشی خمیری لازم دارید. برای خرید و فروش چسب خمیری با قیمت مناسب بهتر است به نمایندگی ها و مراکز در تهران مراجعه کنید.

معتبر ترین برند چسب کاشی خمیری

تجارت چسب کاشی از جمله موضوعات مهم و اساسی در ایران محسوب می شود. از جمله معتبر ترین برند های چسب کاشی در کشور ما می توان به برند چسب کاشی شیمی اشاره کرد. از این چسب برای سطوح دیوار و کف استفاده می شود و به طور کلی برای فضای داخلی ساختمان مناسب تر است. در مدت زمان کوتاهی می توان بخش زیادی از ساختمان را با استفاده از چسب کاشی خمیری و سرامیک پوشش داد. مزیت دیگر چسب خمیری این است که ظرف ۲۴ تا ۴۸ساعت کاملا خشک می شود و کار با آن به راحتی قابل انجام است.

چسب کاشی برند شیمی از مطرح ترین برند ها در بازار است که از نظر کیفیت نیز درجه یک می باشد. البته چسب های کاشی با کیفیت بالاتر اغلب گران تر بوده است اما استفاده از روش های جدید مانند چسب کاشی خمیری بسیار کارا تر از روش های قدیمی مانند ملات و مصالح سنتی می باشد.

راهنمای تهیه و استفاده از چسب کاشی

راهنمای تهیه و استفاده از چسب کاشیبرای استفاده آسان و بدون مشکل از چسب کاشی بهتر است طریقه مصرف را به خوبی بدانید. برای مصرف این نوع چسب در ابتدا سطح زیر کار باید کاملا خشک و تمیز بوده و عاری از هر گونه آلودگی و چربی و گرد و غبار باشد. سطح زیر کار باید صاف و صیقلی باشد و در صورت صاف نبودن به کمک ملات و چسب بتن سطح زیر را هموار نموده. در ادامه به وسیله کاردک لایه نازکی از چسب را روی سطح مورد نظر بکشید، کاشی را در جای خود قرار داده و روی آن را فشار دهید تا ثابت و محکم شود.

حال به بررسی خصوصیات ویژه و اثرات چسب کاشی خمیری می پردازیم و در ذیل چند مورد را نام می بریم:

  • دارای قدرت بالای چسبندگی به سطوح مختلف همچون سیمانی، گچی، کاشی روی کاشی قدیمی
  • مقاوم و نفوذ ناپذیر در برابر سرما، گرما و رطوبت و آب
  • سهولت و سرعت بالا در اجرای کار کاشی کاری
  • قابل اجرا و استفاده برای سطح های افقی و عمودی

چسب های کاشی برای سلامتی انسان و محیط زیست خطری ندارند اما با این وجود، توجه داشته باشید که چسب های کاشی نباید با چشم و پوست تماس پیدا کنند و در صورت تماس با آب فراوان شست و شو دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما