جدول قیمت سرامیک کف پردیس طرح آریزونا

کاشی و سرامیک ها یکی از مهمترین عوامل زیبایی ساختمان ها می باشد که جنس و قیمت آن ها با هم دیگر متفاوت می باشد.در اینجا راجع به قیمت سرامیک کف پردیس طرح آریزونا بحث می کنیم.

جدول قیمت سرامیک کف پردیس طرح آریزونا

ابعاد سرامیک کف پردیس طرح آریزونا چه تاثیری در قیمت آن دارد؟

ابعاد سرامیک کف پردیس طرح آریزونا چه تاثیری در قیمت آن دارد؟این سرامیک ها بیشتر در کف آشپز خانه و سایر نقاط منزل و محل کار یا به عبارت کلی مورد استفاده در ساختمان ها می باشند.

سرامیک های کف پردیس انواع مختلفی داشته که در رنگ ها و طرح های متفاوت از برند های مختلف و تولید کنندگان متنوع با قیمت های گوناگون در بازار عرضه شده و به فروش می رسد.

همانطور که گفتیم این سرامیک ها توسط تولید کنندگان متفاوتی با برند های مختلفی تولید می شوند و طرح های متفاوتی نیز دارندکه یکی از همین طرح ها آریزونا می باشد.

سرامیک کف پردیس آریزونا یکی از معتبر ترین و مرغوب ترین سرامیک های کف پردیس می باشد که علاوه بر رنگ بندی و طرح های گوناگون، در ابعاد متفاوتی عرضه می شوند.

ابعاد سرامیک کف رابطه مستقیمی با قیمت آن می تواند داشته باشد چرا که هر چه ابعاد سرامیک ها بیشتر شود موادی که در ساختن آن به کار می رود نیز افزایش پیدا می کند‌ و همین امر موجب افزایش قیمت آن البته نه به نوع چشمگیری می شود.

همانطور که می دانید در قدیم کف ساختمان ها از جمله؛ اتاق خواب، آشپزخانه ها و هال فقط به طور خیلی ساده و سنتی سیمان کاری می شد و روی آن ها را با گلیم و فرش می پوشاندند.

امروزه با پیشرفت و افزایش سطح فرهنگ مردم زندگی آن ها حالت سنتی خود را با حالت کلاسیک عوض کرده و کمتر از فرش استفاده می شود و اغلب با کاشی کاری و سرامیک کاری فضای خانه را جلوه می دهند.

افرادی که این کاشی ها و سرامیک ها را خریداری می کنند باید چند نکته و ویژگی را مد نظر داشته باشند:

  • ابتدا می توان از این ویژگی ها به ابعاد کف سرامیک ها توجه کرد که حالت جورچین آن در کف ساختمان منظم درآمده و حالت مناسبی داشته باشد.
  •  رنگ بندی و طرح روی کف سرامیک ها، که که ترکیب رنگ آن با وسایل خانه، اعم از کابینت ها و ظروف آشپزخانه مطابقت داشته باشد که یکی از همین طرح را می توان به طرح آریزونا اشاره کرد.
  • یکی از دیگر از ویژگی های مورد توجه می توان قیمت آن را مد نظر قرار داد؛ چرا که هر کس بسته به توانایی خود می تواند از انواع این سرامیک ها خریداری کند.

بهتر است بدانیم که قیمت این سرامیک ها نیز به عوامل متفاوتی بستگی داشته که می توان به مواد به کار رفته در ساخت آن ها، ابعاد ساخت، طرح ها، رنگ ها و همچنین شرکت سازنده اشاره کرد.

حائز اهمیت است که شرکت پردیس نیز یکی از معتبرترین شرکت های ساخت سرامیک های کف بوده که با قیمت مناسب و داشتن نمایندگی های فروش در سراسر کشور، کاشی ها و سرامیک های خود را عرضه بازار می کند.

کیفیت سرامیک کف پردیس طرح آریزونا

سرامیک های کف از مواد غیر آلی و غیر فلزی در دما های بسیار بالا ساخته می شوند و دارای مقاومت های بسیار بالایی نیز می باشند؛ به همین دلیل می توان علاوه بر مواد به کار رفته در سرامیک به دمای ساخت آن نیز به عنوان یک مورد مهم و دخیل در کیفیت سرامیک اشاره کرد.

ساختار سرامیک کف پردیس

ساختار سرامیک کف پردیسسرامیک های کف انواع مختلفی در رنگ ها و طرح های متفاوتی دارد. این محصولات هم از نظر کاربرد و هم از نظر ساختار سرامیک طبقه بندی می شوند. در ادامه به چند نمونه از این انواع ساختار ها اشاره می کنیم:

۱) سرامیک های سنتی که ساختار سیلیکانی دارند.

۲) سرامیک های مدرن و مهندسی.

۳) سرامیک های مدرن کامپوزیتی.

۴) سرامیک های اکسیدی یا غیر اکسیدی که از پرکاربردترین سرامیک ها در کف سرویس های بهداشتی، کف آشپزخانه ها و سایر نقاط دیگر منازل و ساختمان ها می باشد؛ مورد استفاده قرار می گیرند.

لیست نمایندگی سرامیک پردیس نیشابور 

فروش و تحویل انواع محصولات کاشی و سرامیک از طریق انواع فروشگاه های اینترنتی معروف انجام می شود که مراکز آنها محصولات را با کیفیت بسیار بالا و قیمت پایین به مشتریان خود می فروشند. خرید آنلاین انواع محصولات کاشی و سرامیک پردیس نیشابور از نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس مزایای زیادی برای خریدار دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشاهده انواع برندهای داخلی و خارجی
  2. تولید انواع محصولات با گارانتی محصول
  3. محصولات را با قیمت پایین و مقرون به صرفه خریداری کنید بدون واسطه کالا را مستقیم و آسان بخرید
  4. امکان مشاهده لیست و کاتالوگ محصولات و جداول قیمت
  5.  امکان خرید حضوری انواع کالا با قیمت ارزان از طریق تماس و سفارش کالا به این مراکز

در هنگام خرید محصول از نمایندگی ها می توانید انواع محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین به صورت مستقیم کاتالوگ محصولات و لیست آنها را در این مراکز مشاهده کنید و محصول را از پایین ترین قیمت خریداری کنید. خرید حضوری کالا به صورت تلفنی نیز از طریق نمایندگی ها امکان پذیر است .

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در تهران

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در اصفهان

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در قم

نمایندگی کاشی و سرامیک پردیس نیشابور در مازندران

جهت تماس با نمایندگی ها تماس بگیرید:09129729446آقای بهیار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما