قیمت روز چسب کاشی خمیری در فروشگاه مرکزی

کاشی ها و سرامیک ها، یکی از انواع متریال ها و مصالحی هستند که امروزه برای پوشش کف و یا دیواره های ساختمان ها و طراحی فضای داخلی از آن ها استفاده می شود. به همین دلیل، تولید کنندگان این محصولات، اقدام به ساخت مصالحی با طرح و رنگ های بسیار متنوع، زیبا و جدید کرده اند. جهت نصب کردن کاشی ها در محل، از نوعی چسب مخصوص استفاده می شود. قیمت روز چسب کاشی خمیری را می توانید در فروشگاه های مرکزی عرضه کننده این محصولات بدست آورید.

قیمت روز چسب کاشی خمیری در فروشگاه مرکزی

ارزان ترین قیمت چسب کاشی خمیری

ارزان ترین قیمت چسب کاشی خمیریدر گذشته برای پوشش دادن سطح دیوار ها، از انواع رنگ های روغنی استفاده می شد و کف ساختمان ها را نیز با موزاییک و موکت و فرش پوشش می دادند. اما امروزه در فضاهای داخلی ساختمان ها، بخصوص در سرویس های بهداشتی و حمام ها، از وسایل جدیدی به نام کاشی و سرامیک استفاده می شود.

این متریال ها، برای تامین کردن نیاز ها و سلایق جدید مردم، در ابعاد و اندازه ها و طرح و رنگ های بسیار متنوعی ساخته شده و روانه بازار های مصرف سراسر دنیا می گردند. برخی از نمونه های این محصولات، دارای یک روکش پولیشی هستند که جایگزین جدیدی برای لعاب های شیشه ای به شمار می رود و براقیت و جلوه خاصی به آن ها می بخشد.

کاشی کاران به جهت اتصال کاشی ها در محل مورد نظر، معمولا از چسب کاشی استفاده می کنند. به این ترتیب، عملیات نصب خیلی راحت تر و سریع تر انجام می شود. برای دسترسی به ارزان ترین قیمت چسب کاشی خمیری، می توانید به فروشگاه های بزرگ پخش عمده این دست محصولات و یا مراکز عضه انواع مصالح ساختمانی مراجعه کنید.

مواد تشکیل دهنده چسب کاشی خمیری

چسب های کاشی، به چند صورت تولید شده و در بازار های خرید و فروش عرضه می شوند:

  1. چسب های پودری (از ملات سیمان ساخته می شود، قبل از مصرف آن را با آب حل می کنند)
  2. چسب های خمیری
  3. چسب های اپوکسی (از رزین اپوکسی تولید می گردد)

مواد تشکیل دهنده نوع خمیری آن، مواد شیمیایی نظیر سیلیکون و رزین های اکریلیک است. مهم ترین ویژگی چسب کاشی این است که تحت هیچ شرایطی در داخل آب حل نشده و کاملا ضد آب و عایق است. به همین دلیل هم از آن ها برای اتصال کاشی های سطح استخرها و یا حوض ها و آب نماها نیز استفاده می گردد.

موارد مصرف و کاربرد این محصول، بسیار گسترده و متنوع است. از آن برای چسباندن انواع مصالح می توان استفاده نمود. از جمله، کاشی، سرامیک، سنگ، موزاییک، گچ و …. همچنین روی سطوح بتنی و یا سیمانی هم به خوبی می چسبد.

اما قطعه مورد نظر را قبل از استفاده از این چسب، باید به خوبی پاک کنید تا هیچ گونه گرد و غباری روی آن وجود نداشته باشد. در غیر این صورت خاصیت چسبندگی و دوام آن کاهش می یابد. همچنین در دمای زیر پنج درجه سانتیگراد نیز این چسب عمل نخواهد کرد.

خاصیت مهم چسب کاشی

خاصیت مهم چسب کاشیاصلی ترین و مهم ترین خاصیت چسب کاشی که حتما باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید، شامل موارد زیر می باشد:

  1. میزان چسبندگی و اتصال چسب
  2. میزان مقاومت مکانیکی و نیز شیمیایی
  3. طول عمر و دوام چسب

یک چسب مرغوب و با کیفیت، در مکان هایی که رطوبت خیلی زیادی دارند، مانند حمام، سونا، جکوزی و یا استخر، دوام و پایداری خیلی زیادی دارد. همچنین در مقابل مواد شیمیایی نیز باید مقاومت آن زیاد باشد. ویژگی دیگری که باید به آن اشاره کنیم، مقاومت در مقابل حرارت و دما است.

در صورتی که بخواهید در آزمایشگاه ها و مراکز صنعتی، از چسب های کاشی برای پوشش کف و دیوار استفاده کنید، نوع اپوکسی آن به شما پیشنهاد می شود. این چسب دوام و پایداری خیلی زیادی در برابر مواد شیمیایی دارد و هیچ آسیبی نخواهد دید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما