لیست قیمت فروش چسب کاشی پودری به صورت عمده

در گذشته ای نه چندان دور از ملات سیمان و ماسه برای اتصال کاشی به دیوار و کف استفاده می شد ولی امروزه با پیشرفت صنعت ساختمان سازی از چسب کاشی برای اتصال کاشی استفاده می شود زیرا استفاده از این چسب ها در مقایسه با ملات سیمان بسیار راحت تر می باشد فقط کافی است با آب مخلوط شود و علاوه بر آن برای نصب زمان زیادی لازم نیست و استفاده از این نوع چسب ها باعث کاهش هزینه ها می شود زیرا نیاز به مواد کمتری برای اتصال کاشی لازم می باشد ولی در روش سنتی نصب کاشی سیمان زیادی برای نصب استفاده می شود که هم هزینه بر می باشد و هم باعث بالا رفتن وزن ساختمان می گردد.
اگر قصد خرید چسب کاشی را دارید می توانید به مراکز فروش چسب کاشی پودری عمده سر بزنید زیرا خرید به صورت عمده از نظر اقتصادی نیز به صرفه می باشد و در این مراکز بهترین نوع چسب به مشتریان عرضه می گردد.

لیست قیمت فروش چسب کاشی پودری به صورت عمده

فروش چسب کاشی پودری زیر قیمت بازار

فروش چسب کاشی پودری زیر قیمت بازارچسب کاشی که به صورت پودری به بازار عرضه می شود برای نصب کاشی، سرامیک و سنگ بر روی سطوح صاف، موزاییک، سنگی، آجری و سیمانی قابل استفاده می باشد و برای استفاده کافی است سطح کار را تمیز کنید و به چسب آب اضافه نمایید و خوب مخلوط آب و چسب را هم بزنید تا قوام بیاید و در نهایت با شانه های مخصوص چسب را بر سطح کار چسبانده و سپس کاشی را با فشار بچسبانید و تراز نمایید. 

برای خرید این نوع چسب ها زیر قیمت بازار می توانید به مراکز فروش چسب های کاشی مراجعه نمایید و با توجه به نیازتان خرید نمایید خرید زیر قیمت بازار برای ساختمان سازان بسیار به صرفه می باشد و می تواند باعث کاهش هزینه تمام شده شود. 

چسب کاشی پودری مخصوص دیوار

چسب کاشی پودری که برای نصب کاشی در سطوح مختلف از جمله دیوار قابل استفاده است از سیمان مقاوم، ذرات کوارتز با دانه های ریز تشکیل شده است و در صورت مخلوط شدن با آب خمیر پلاستیکی براق و چسبانی به وجود می آید.

امروزه در ساختمان سازی بسیاری از کاشی کاران برای سبک کردن وزن ساختمان از چسب کاشی برای کف و دیواره ها استفاده می کنند زیرا در مقایسه با روش سنتی نیاز به مواد کمتری می باشد لذا اگر شما قصد دارید ساختمانی سبک و مقاوم داشته باشید می توانید از چسب های کاشی مخصوص دیوار برای نصب کاشی های سطوح داخلی و خارجی استفاده کنید. 

مقایسه چسب پودری با چسب خمیری

مقایسه چسب پودری با چسب خمیریچسب های کاشی دارای دو نوع خمیری و پودی می باشد که چسب خمیری از مخلوط شدن چسب پودری با آب تولید می شود  کسانی که در زمینه نصب کاشی فعالیت می کنند استفاده از چسب خمیری را بیشتر می پسندند زیرا آماده می باشد و به راحتی قابل استفاده است زیرا نیاز به وقت برای آماده کردن چسب نیست و در هر زمان و مکان به سهولت می توان از آن استفاده کرد. 

مزیت های چسب پودری نسبت به چسب خمیری :

  •  چسب های خمیری به علت داشتن آب تاریخ انقضاء دارند و اگر به موقع استفاده نشود منقضی می شود و دیگر قابل استفاده نیست در صورتی که چسب پودری تا زمانی که آب به آن اضافه نشود تا حدود دو سال منقضی نمی گردد بنابراین اگر از چسب های خمیری وارداتی استفاده می کنید باید به سرعت مصرف شود زیرا زمان زیادی را طی کرده تا به شما برسد.
  • برای چسباندن  یک متر مربع کاشی با چسب خمیری 5 تا 7 کیلو چسب نیاز است در حالی که با چسب پودری 3 تا 5 کیلو. 
  • چسب پودر در مقایسه با چسب خمیری با کیفیت یکسان از قیمت کمتری برخوردار می باشد. 
  • چسب خمیری در بسته بندی  12 کیلویی به بازار عرضه می شود و چسب پودری در بسته بندی 20 کیلویی.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما