لیست قیمت کاشی و سرامیک | چه مواردی در کیفیت کاشی و سرامیک موثر اند ؟

لیست قیمت کاشی و سرامیک – کشور ایران دارای تاریخ کهن در هنر و صنعت سرامیک و کاشی است  و دارای اثار باستانی زیادی است که در سر تا سر کشورمان نگاشته شده است و امروزه این طرح های زیبا بر روی انواع سرامیک و کاشی طراحی میگردد. تولید کاشی و سرامیک در ایران با روش های ابتدایی از حدود 1200 سال قبل از میلاد مسیح با ساخت کاشی های تزیینی و سرامیک های سنتی اغاز شده است. واژه سرامیک از کلمه یونانی گرفته شده است و به معنی سفال پخته شده است. سرامیک ها از نظر کاربرد به چند دسته تقسیم میشوند:

1) سرامیک های سنتی یا سیلیکاتی

2) سرامیک های مدرن یا مهندسی

3) سرامیک های اکسیدی

4) سرامیک های غیر اکسیدی

لیست قیمت کاشی و سرامیک
لیست قیمت کاشی و سرامیک

ویژگی ها و کاربرد های مختلف مواد سرامیکی

لیست قیمت کاشی و سرامیک با توجه به کاربردها و ویژگی هایی که این محصول دارد متفاوت است. به همین جهت شما باید قبل از خرید به نوع محصول مورد نیاز خود دقت داشته باشید. کاشی های سرامیکی با توجه به نوع ویژگی ها و کاربردهایی که دارد قیمت نسبتا بالایی را از آن خود کرده است.از جمله ی این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

الف) الکتریکی و مغناطیسی مانند دی الکتریک، مغناطیس نرم، رسانای یونی و ابر رسانا

ب) سختی بسیار بالا، ابزار ساینده  و برشی

ج) نوری مانند فلورسانس، بازتاب نوری و انتقال دهنده نور د)حرارتی

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید کاشی مواد بدنه، مواد لعاب و رنگ میباشد.

کاشی تکه سنگی مصنوعی است که طول و عرض گوناگونی دارد و ضخامت ان چند میلی متر بوده است. کاشی از محصولات سفالین و سرامیکی است و در ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد مانند حمام، سرویس بهداشتی و اشپزخانه و همچنین برای تزیین داخل و خارج ساختمان بکار می رود. کلمه کاشی از نام شهر کاشان گرفته شده است که از سالها قبل به عنوان مرکز صنعت سفالسازی مشهور بوده است.

ویژگی ها و کاربرد های مختلف مواد سرامیکی
ویژگی ها و کاربرد های مختلف مواد سرامیکی

انواع کاشی در شهر کاشان

شما برای اینکه لیست قیمت کشای و سرامیک را به دست آورید نیاز دارید تا نوع کاشی را نیز مشخص کنید. این موارد جز نکات مهم در خرید محصول است. با توجه به ویژگی هایی که کاشی و سرامیک در زندگی ما دارند و تاثیراتی که بر محیط می گذارند باید در خرید آن دقت کافی را نمایید. از انواع مختلف کاشی ما به چهار دسته اشاره می کنیم که جز پر مصرف ترین و کاربردی ترین این محصول است.

  • کاشی بدنه: این مدل از کاشی ها در بدنه سرویس ها بهداشتی و آشپزخانه ها کاربرد دارد.
  • کاشی کف: برای کف محیز هایی همچنین پارکینگ و راه روها به کار برده می شود.
  • کاشی سه بعدی: تصاویر سه بعدی داشته و باعث زیبایی می شود.
  • کاشی پرسلانی نوعی از کاشی های با کیفیت بوده که می تواند به شما در افزایش ماندگاری کمک نماید.

کاشی و سرامیک از نظر استحکام با یکدیگر تفاوت هایی دارند و کاشی به دلیل ظریف بودن استحکامش کمتر است و اب بیشتری را جذب میکند و در دیوار کاربرد دارد و سرامیک بخاطر استحکام بالا در کف مورد استفاده قرار میگیرد و در گویش مردم عادی و غیر علمی به کاشی دیوار، کاشی و به کاشی کف، سرامیک گفته میشود. لیست قیمت کاشی و سرامیک با توجه به مدل، مارک، رنگبندی و نوع کاربرد متفاوت است.

انواع کاشی در شهر کاشان
انواع کاشی در شهر کاشان

تولید کاشی و سرامیک در رنگ بندی متنوع

کاشی و سرامیک در رنگ بندی های متنوع تولید میشود و انواع سرامیک کف در طرح های گوناگون و رنگ بندی های متعدد عرضه میگردد. و این محصولات بسیار زیبا بوده و با قیمت بسیار مناسب به فروش میرسد و از ویژگی هایی مانند پایدار بودن نسبت به ضربه و فشار، مقاوم در برابر فشار و شست و شوی سریع و اسان برخوردار هستند.نوعی سرامیک بنام سرامیک مینیاتوری وجود دارد که دارای رنگ بندی متنوع و زیباست و نصب ان بسیار اسان بوده و در مکانهای مختلفی قابل نصب است.

سلیقه های افراد در انتخاب با یکدیگر متفاوت است. هر شخصی ممکن است برای حفظ دکوراسیون محیط زندگی و کار خود از رنگ بندی های متفاوتی استفاده نماید. از این رو تنوع تولید این محصول از نظر رنگ و طرح بسیار بالا است.

اگر می خواهید به راحتی در بین کاشی ها قدم زده و رنگ مورد علاقه خود با طرح مورد نظر را انتخاب کنید ما پیشنهاد می کنیم تا یک خرید اینترنتی را امتحان نمایید. چرا که در این صورت شما می توانید با دقت بیشتر انتخاب کرده و توجه زیادی به طرح و رنگ آن داشته باشید.

تولید کاشی و سرامیک در رنگ بندی متنوع
تولید کاشی و سرامیک در رنگ بندی متنوع

برترین فروشندگان کاشی و سرامیک

امروزه با توجه به پیشرفت و توسعه کشور و همچنین نیاز مردم تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در شهر های مختلف تلاش و فعالیت میکنند که انواع کاشی و سرامیک در بهترین و مجهز ترین کارخانجات تولید شده و از زیباترین طرحها و نقش ها بر روی انها استفاده میشود. و برترین وفروشندگان کاشی و سرامیک، سرامیک بهداشتی یزد،کاشی عقیق یزد،کاشی مرجان در شیراز، کاشی ستاره میبد و غیره میباشند.

برای یافتن بهترین فروشنده و مراکز فروش شما باید از طریق شرکت تولید کننده اقدام کنید. در این صورت است که می توانید مرکز و فروشگاه متناسب را پیدا نمایید. لازم است اشاره کنیم که بهترین مکان برای خرید، فروشگاه ها و یا نمایندگی های مجاز در سراسر کشور است.

عرضه مستقیم کاشی و سرامیک در کشور

شرکت کاشی ستاره میبد و نمایندگی کاشی مرجان در شیراز به صورت عمده و مستقیم کاشی و سرامیک عرضه مینماید که میتوان کاشی مورد نظر را در عالی ترین نوع و کیفیت و با مناسب ترین قیمت خریداری کرد و خریداران عزیز برای خرید کاشی و سرامیک میتوانند به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند.برای اطلاع از حراج کاشی و سرامیک با متخصصان و فروشندگان سایت فروشگاهی ما ارتباط برقرار نمایید.

عرضه مستقیم کاشی و سرامیک در کشور
عرضه مستقیم کاشی و سرامیک در کشور

لیست قیمت کاشی و سرامیک

قیمت انواع کاشی و سرامیک با توجه به نوع و کیفیت و انواع(سرامیک کف، کاشی دیواری، پرسلان و گرانیت، کاشی سه بعدی تابلویی، کاشی های مونوکالر و…) متفاوت است و برای اطلاع از قیمت کاشی عقیق یزد و قیمت سرامیک درجه یک و همچنین لیست قیمت کاشی اصفهان و لیست قیمت کاشی یزد سرام و کاشی سفید ساده ارزان با سایت ما همراه باشید.

لیست قسمت کاشی و سرامیک را می توانید زا فروشگاه های مجاز در سراسر کشور دریافت کنید. این فروشگاه ها با توجه به شرایط خرید، قیمت های مناسبی را عرضه می کنند. ولی با توجه به اوج افزایش ارز و نوسانات قیمتی باید قبل از خرید حتما از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما