خرید کاشی و سرامیک فله ای | فروشنده انواع کاشی و سرامیک زیر قیمت بازار

کاشی و سرامیک ها درجه بندی های گوناگونی دارند. این درجه بندی ها این گونه اند:

  • درجه یک: نوع مرغوب محصول 
  • درجه دو: نوعی که ما در بازار آن را مشاهده می کنیم. 
  • درجه سه: زد و زخمی هستند و رنگ های شان درست ترکیبب نشدند. 

این نوع سوم را بیشتر به گونه فله ای و یا تنی عرضه می دارند. خرید کاشی و سرامیک فله ای از شرکت ها و یا فروشگاه های مختلف امکان پذیر است. شما می توانید در زمان حراج سرامیک ارزان، هر چقدر خواسته باشید، کاشی و سرامیک فله ای تهیه کنید. 

خرید کاشی و سرامیک فله ای | فروشنده انواع کاشی و سرامیک زیر قیمت بازار

خرید کاشی و سرامیک فله ای

خرید کاشی و سرامیک فله ایخرید کاش و سرامیک تنی همان گونه که گفته شد به دلایل مختلفی صورت می گیرد. شما می توانید این نوع کاشی و سرامیک را از فروشگاه های حضوری و غیر حضوری خریداری کنید. 

این فروشگاه ها، کاشی و سرامیک هایی را که در هنگام جا به جایی ای بسته بندی شکسته و یا گوشه شان پریده شده را جمع آوری کرده و به صورت فله به فروش می رسانند. در این میان شما می توانید با بکار بردن نیروی انسانی بیشتر، محصولات سالم را جدا نمایید و از محصولات دیگر هم با برش زدن، آن ها را به کار گیرید. 

این فروشگاه ها انواع کاشی و سرامیک را به گونه فله عرضه می دارند.

مزایای خرید کاشی و سرامیک به صورت فله

مزایای خرید کاشی و سرامیک به صورت فلهخرید کاشی و سرامیک به صورت تنی ، دو مزیت دارد:

  1. قیمت به شدت ارزان تر تمام می شود.
  2. جدا سازی کاشی ها به دل خواه صورت می گیرد. 

شما می توانید این نوع کاشی ها را از طرق گوناگون که در بالا به آن ها اشاره شد خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. اگر به دنبال محصول ارزان هستید، بهترین گزینه همین مورد است. 

در میان خرید فله ای می توانید کاشی سفید ساده ارزان، کاشی و سرامیک طرح مرمریت و دیگر مدل ها را پیدا کرده و بکار ببرید. 

مراکز فروش کاشی و سرامیک فله ای در کشور کدام اند ؟

مراکز فروش کاشی و سرامیک فله ای در کشور کدام اند ؟در شهرهای گوناگونی که شرکت های بزرگ تولیدی وجود دارند، می توان مراکز فروش کاشی و سرامیک را پیدا کرد.

این کارخانه ها این بخش ضایعات زیادی دارند. بهرحال در هنگام بسته بندی و یا مراحل دیگر تولید، برخی از کاشی ها صدمه می بینند که باید به صورت فله ای و با قیمت ارزان تر به فروش بروند. 

شما هر شهری که ساکن هستید، می توانید به مراکز خرید و فروش سرامیک و کاشی مراجعه کنید و بهترین مدلهای محصولات را به صورت فله ای تهیه کنید. 

همچنین در اینترنت هم شرکت هایی کاشی فله را به فروش می گذارند. 

فروشنده کاشی و سرامیک ارزان

فروشنده کاشی و سرامیک ارزانفروشنده کاشی و سرامیک ارزان، انواع مختلفی از این محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. این فروشندگان همچنین لیست قیمت سرامیک درجه یک، قیمت سرامیک کالیبره، لیست قیمت کاشی یزد سرام و … را در اختیارتان می گذارند.

شما می توانید از این فروشنده ها، کاشی هایی را در مدل های گوناگون خریداری کنید؛ مانند:

  • مدل طرح پارکت
  • مدل طرح سنگ
  • طرح سه بعدی
  • طرح فانتزی
  • طرح التقاطی
  • طرح مستطیلی
  • و …

این فروشنده ها فروشگاه هایی را اداره می نمایند که در آن انواع متنوعی از کاشی و سرامیک به فروش می رسد. هم چنین شما قادر خواهید بود از این فروشگاه ها با قیمت های کمر خرید خود را انجام دهید. 

قیمت هر تن کاشی و سرامیک فله ای

قیمت هر تن کاشی و سرامیک فله ای قیمت کاشی و سرامیک تنی در بازار متفاوت است و این بستگی به این دارد که تا چه اندازه محصولات عیب داشته باشند. هر کدام از شرکت ها نیز نرخ گذاری های متفاوتی را انجام می دهند. 

برای این که از تازه ترین قیمت های هر تن کاشی و سرامیک تنی با خبر شوید، بهتر است با مراجع مختلف وارد تماس گردید. هر کدام از شرکت ها همان گونه که گفته شد، قیمت های گوناگونی را اعلام می کنند که این بستگی به نوع کاشی و سرامیک دارد. 

یکی دیگر از راه های به دست آوردن قیمت این نوع از محصول این است که به وب سایت های اینترنتی مراجعه کنید.

در این وب سایت ها شرکت های زیادی هستند که در کار خرید و فروش انواع کاشی و سرامیک فله می باشند. به این شرکت ها زنگ بزنید و قیمت را جویا شوید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما