فروشگاه مرکزی چسب کاشی پودری

هر چند کاشی از سال ها و یا شاید قرن ها قبل توسط انسان ها تهیه می شد و از آن برای زیبایی و پوشش دادن به دیواره ها و کف بناهای بسیاری بهره گرفته می شد، اما امروزه نیز استفاده از کاشی همان قدر متداول است و انتخاب اول بسیاری از سازندگان ساختمان ها می باشد؛ این کاشی ها توسط چسب های پودری که با مواد دیگری ترکیب شده اند، بر روی سطح دیوارها چسبانده می شوند؛ خرید این محصول از فرشگاه چسب کاشی پودری که در مرکز شهر تهران و سایر شهرهای کشورمان به فعالیت مشغول هستند، امکان پذیر می باشد.

فروشگاه مرکزی چسب کاشی پودری

بزرگ ترین فروشگاه چسب کاشی پودری

بزرگ ترین فروشگاه چسب کاشی پودری در زمان های گذشته از ملات های سیمانی برای چسباندن کاشی بر روی سطوح مختلف استفاده می کردند، اما این ملات ها ممکن بود در برابر رطوبت و حرارت نتوانند آن استقامت لازم را به خرج دهند، همچنین استفاده از آن ها سخت و زمان بر بود؛ تا این که تولید چسب مخصوص که بتواند به بهترین شکل ممکن این کاشی ها را به دیوار بچسباند، یک تحول عظیم در این زمینه به وجود آورد و موجب کاهش هزینه ها و زمان گردید.
این روزها نیز این محصول از طریق بزرگ ترین فروشگاه چسب کاشی پودری در دسترس مشتریان قرار داده می شود تا آن ها نیز بتوانند از کارایی بی نظیر این چسب برخوردار شوند.

یکی از مهم ترین مسائلی که در مورد استفاده از این چسب وجود دارد این است که پس از چسباندن کاشی بر روی دیوار، می توان تا دو ساعت آن را جا به جا کرد و به این صورت هر خطایی که در هنگام انجام عمل چسباندن رخ داده است را جبران نمود، اما پس از این دو ساعت کاشی محکم بر روی دیوار چسبیده شده و کندن آن کاری بسیار سخت و دشوار است.

مزایای فراوان چسب کاشی پودری

پودری که برای ساخت این چسب به کار رفته است بر پایه سیمان و برخی از مواد شیمایی ساخته شده و از مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و انواع تغییرات جوی و آب و هوایی برخوردار است؛ به عبارتی می توان گفت زمانی که شما کاشی مورد نظر خود را توسط این چسب به دیوار چسباندید، دیگر هرگز نگران کنده شده و یا آسیب دیدن آن نباشید، چرا که چسب کاشی با مقاومت تمام و برای سال های طولانی، کاشی های زیبای شما را بر روی دیوار محکم و ثابت نگه می دارد.
و اما در این قسمت به مزایای فراوان چسب کاشی پودری اشاره می کنیم:

  • دارای کیفیت بالا
  • مناسب برای کاشی کردن سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه
  • مقاومت در برابر یخ بندان و آتش
  • نصب سریع و راحت
  • قیمت ارزان

انتخاب بهترین چسب کاشی

انتخاب بهترین چسب کاشیمسلماً برای کسی که کاشی های زیبا و جذابی خریداری کرده و قصد دارد دیوارهای ساختمان خود را با استفاده از آن پوشش دهد، بسیار مهم است که بهترین جسب کاشی را انتخاب کرده و توسط آن اقدام به انجام عملیات نصب کاشی ها نماید و به همین سبب است که کیفیت چسب مورد نظر برای او از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد.
این چسب در مناطق پر باران کاربردهای بیشتری دارد، چرا که به عنوان یک عایق ضد رطوبت عمل می کند و اگر شما دیوارهای بیرونی ساختمان خود را با استفاده از این چسب، کاشی کرده باشید، در هنگام بارش باران و برف نگران خراب شدن و از بین رفت استحکام بنای خود نخواهید بود.
یکی دیگر از ویژگی های این چسب، سبک بودن آن است و به همین سبب از آن برای سبک سازی کف بنا استفاده های فراونی می شود.
در مناطق سردسیر و گرمسیر که دمای هوا بسیار بالا رفته و یا پایین می آید، این چسب بهترین کارایی را خواهد داشت و هیچ تغییری در ساختار آن به وجود نخواهد آمد و در تمامی شرایط از کاشی های چسبانده شده بر روی دیوار نگهداری می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما