قیمت روز کاشی و سرامیک | مرکز خرید و فروش کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک از عمده مصالحی هستند که به عنوان کفپوش و دیوار پوش در واحدهای مسکونی و ساختمان هایی با کارکردهای گوناگون مورد استفاده قرار میگیرند. در سالیان دور استفاده از کف پوش هایی مانند موکت، قالی، فروش دست بافته یا ماشینی در بسیاری از نقاط جهان رواج داشت. به مرور زمان و با گسترش صنعت طراحی داخلی و معماری سرامیک ها و کاشی ها که پیشتر به عنوان دیوار پوش ها و یا قطعاتی صرفاً تزئینی به کار گرفته می شدند، جای کف پوش های بافته و پرداخته شده از الیاف طبیعی و مصنوعی را گرفتند. استفاده از این قطعات منظم و خوش طرح مزایای زیادی را به همراه داشت که موجب گردید به تدریج فراگیر شوند و جای خود را در خانه ها و ابنیه ی مختلف باز نمایند. در کشور ما به جهت دیرینه بودن هنر سفالگری و کاشی و سرامیک استفاده از این مصالح بسیار پر طرفدار است و متقاضیان خرید این محصولات همواره به دنبال اطلاع از قیمت روز کاشی و سرامیک هستند.  

قیمت روز کاشی و سرامیک | مرکز خرید و فروش کاشی و سرامیک

قیمت روز کاشی و سرامیک

قیمت روز کاشی و سرامیکبه کارگیری کاشی و سرامیک در صنعت ساختمان سازی مزایای زیادی به همراه دارد. از جمله اینکه:

  • کاشی و سرامیک ها در انواع طرح و ررنگ تولید می شوند و برای تمامی سلیقه ها انتخابی مناسب وجود دارد.
  • بادوام و مقاوم در برابر لکه ها هستند.
  • براحتی قابل شستشو هستند.
  • نقایص و شکستگی های بوجود آمده در آنها براحتی قابل رفع است.
  • در صورت نصب اصولی کاملاً ثابت می مانند.

همه این موارد و موارد دیگری از این نمونه ها موجب گردیده استفاده از کاشی و سرامیک متداول گردد. سرامیک ها در طیف های متفاوت قیمت عرضه می گردند. از سرامیک کف ارزان قیمت در حراج کاشی و سرامیک که توسط فروشندگان و مراکز خرید اینترنتی در حال فروش است تا انواع کاشی های طرح دار امکان انتخابی اصولی و مطابق با بودجه و سلیقه افراد مختلف را فراهم می آورد. 

سرامیک بدون بند چه نوع سرامیکی است ؟

سرامیک بدون بند چه نوع سرامیکی است ؟سرامیک هایی که با تکنولوژی های قدیمی تر ساخته می شدند به سبب نوع برش دارای درزها و شیارهایی بودند که شستشو و نظافت آنها را با مشکل مواجه می نمود. امروزه با فناوری های نوین و استفاده از لیزر در برش سرامیک ها و مصالح ساختمانی این شیارها کمتر شده است. سرامیک بدون بند که با نام سرامیک کالیبره شناخته می شوند در واقع برش های لیزری دارند و هیچ درزی بین سرامیک ها در هنگام چیدمان به وجود نمی آید. این امر علاوه بر افزایش زیبایی در بهداشت بیشتر محیط نیز مؤثر است.

مراکز خرید و فروش کاشی و سرامیک در سراسر ایران

مراکز خرید و فروش کاشی و سرامیک در سراسر ایرانمراکز خرید و فروش سرامیک و کاشی بصورت گسترده در سطح کشور در حل فعالیت می باشند. رقابت بین این مراکز در سطح کیفیت و مرغوبیت کالاهای ارائه شده می باشد. مرکز پیش رو به عنوان مرکز فروش کاشی و سرامیک در تهران با ارائه بهترین تولیدات داخل در زمینه کاشی و سرامیک در خدمت هموطنان گرامی می باشد. برای دریافت لیست قیمت کاشی سرویس بهداشتی و لیست قیمت کاشی یزد سرام که از بهترین تولیدات داخلی است  و  همچنین استعلام قیمت سرامیک طرح پارکت با ما همراه باشید. 

صادرات کاشی و سرامیک به دیگر نقاط جهان

صادرات کاشی و سرامیک به دیگر نقاط جهان ایران به عنوان یکی از اولین و بهترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک در سطح آسیا و خاورمیانه شناخته می گردد و به جهت آزموده بودن و کیفیت بی بدیلِ این محصولات صادرات کاشی و سرامیک ایران به سایر نقاط جهان در حال انجام است. دیجی ساختمان سرامیک های ایرانی و با کیفیت را برای صادرات به سایر نقاط دنیا در دستور کار قرار داده است. 

تولید کنندگان انواع کاشی و سرامیک در کشور

تولید کنندگان انواع کاشی و سرامیک در کشورشرکت های تولیدی کاشی و سرامیک در برخی شهرهای ایران مانند یزد، تهران، تبریز و یزد در حال فعالیت هستند و با بهترین متریال های موجود و با نیروهایی متخصص و کارآمد و هم چنین به روزترین دستگاه های صنعتی موجود در جهان اقدام به ساخت و تولید کاشی و سرامیک ایرانی می نمایند که در مقایسه با نمونه های خارجی قیمت بسیار مناسبی دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما